Tuesday 24 February 2009

PENGHABISAN JALAN.. (TRAVIAN)


Hari nie aku punya last topic tok wat blog aku nie.. so aku nak citerkan benda bek2 je.. aku malas sebenarnya konflik2 nie.. tapi disebabkan org nak lawan aku.. aku lawan balik.. aku nak citer pasal game travian yang aku minati nie.. giler ko,,, aku nagn usop dah ketagih dahmen game nie.. bukan ape pon sebab game nie simple n x perlukan perhatian intensive sgt.. korang tau x.. aku mulakan game tu sebab bosan la..


yela kat ruimah ada broadband tapi nak pakai tok ape jer.. chat, download.. n xd ape2 la nak buat.. so masa aku masuk fs aku. Aku Nampak la link nak pegi men game online nie. So aku pon klik n join la.. ape lagi.. mule2 just saje2 je sebab aku pon x paham konsep game nie.. tapi lama2 aku makin syok.. game nie konon2nya ko adalah pengasas atau ketua kampubng kepada 1 kampung yang kecik.. kampong ko nie ko bina n bole bina dari segi ekonomi yang mana banyak berdagang atau serangan yg mana banyak merompak.. dlmj game nie ada 3 puak. Teuton, rom n gaul.. teuton bole serang power def xd. Rom stabil Cuma mahal n gaul pertahanan kuat serang x.. sebab aku nak wat Negara ekonomi aku pon amik gaul.. so aku banyk la wat pertahanan.. mule2 best la x kena serang.. tapi bile dah kena serang.. mula la aku marah. Aku pon cube tukar konsep mcm usop.. usop amik teuton asik merompak je.. muke pon muke perompak.. dah kena la tu kan.. dipendekkan citer aku banyak bazirkan masa aku yang ter luang men game nie.. bukan 24 jam.


Cuma kadang2 1jam sekali cek kampong aku.. memangt best la..tersangat la best.. kadang2 bangun pagi aku pg bilik usop cakap “sop, travian sop” usop pon bagila aku tgk kejap. Game nie tgk kejap2 jer.. tapi ok la.. aku sekarang dah ada 210 populasi.. siap ada persekutuan.. kalo ada minat nak men game nie.. shout or bg komen kat aku.. tapi anta e-mail.. aku invite ko.. kang dapat perlindfungan masa lebih sikit.. HIDUP TRAVIAN!!!!!! STUDY BOSAN TRAVIAN BEST>>>>

1 comment:

  1. Suka uang? Suka game? Mau bonus?
    Buruan join ke CrownQQ Agen DominoQQ BandarQ dan Domino99 Online Terbesar
    Bonus Rollingan 0.5% setiap senin
    Bonus Refferal 20% seumur hidup
    Lumayan loh bisa nambah penghasilan ^_^
    WHATSAPP : +6287771354805
    LINE : CS CROWNQQ

    Menyediakan Deposit Pulsa Telkomsel, OVO, DANA, GOPAY, & LINK AJA

    Info Lebih lanjut Kunjungi :
    CrownQQ
    Daftar CrownQQ

    BACA JUGA BLOGSPORT KAMI:
    makotacrownqq
    Tips & Trik
    Jendela Dunia
    Berita dan Info Dunia

    ReplyDelete