Friday 20 February 2009

BLEND IN THE ENVIRONMENT


Ari tue aku adala nak pakai online bawak laptop pg lib. Tapi niat aku mmg nak online n update my laptop la. Biasala aku nie kena update aku punya laptop supaya semua file ok2 belaka. 2 sebab aku punya windows vista yang paling2 stabil n selamat kalo nak wat ape2 transaction ke ape.. al-kisahnya masa aku ngah nak pakai plug kat bilik discussion aku xtau la plak ada org dah tempah bilik nie.. so bile orang yang dah tempah nie tanya samaada aku dah tempah bilik nie ke tidak. Aku pon kata x la.. tapi tok menjaga kepentingan aku kat tok update laptop aku. Aku offer la plug 3 aku tok kebenaran aku pakai laptop aku kat sini.


So masa geng2 die masuk aku pon blend in jela.. mule2 nak start borak nie adalah kelemahan aku sebab aku nie mmg xd bakat tok mulekan perbualan. Bile dah mule berborak jadi meriah plak kat bilik nie.. yela org kata ape2 pon kite kena blend in kan dgn suasana sekeliling mcm yang org cakap.. Jd pengalaman aku nie, aku jadikan iktibarla. Yela, len kali aku kena pandai mulakan perbualan.. masalah besar student marketing x leh mulakan perbualan. Macam ais ngan kacang. I benda yang berbeza, bila kita masukkan dalam blender benda tu jadi sesuatu yang sedap kan.. kan.. time kasih..

No comments:

Post a Comment