Monday 23 February 2009

HEROES.....


"hey.. you gotta be honnest.. you gotta be the only one.. you gotta be the one..... shadowsss, shadowss.."
Nie aku nak kongsikan cite fav aku nie.. citer heroes nie la yang wat aku rasa happy giler.. yela org tu ada kuasa dan die boleh ubah segala2nya. Fuh best giler citer nie.. ko bayangkan yang ko ada kuasa pegi masa lampau.. dgr pikiran org, xleh mati.. fuh best siot. Citer nie hit la kat USA.. ko rating tinggi tu.. ingat senang ker.. tapi watak fav aku orang jepun tu.. boleh pg masa lampau n mana2 tmpat pon tu yang power… kalo aku leh pegi masa lampau aku nak pegi zaman kegemilangan Melaka dulu.


Nak tau macam mana org2 zaman dulu sebenarnya.. best kan kalo mcm tu.. kalo ada kuasa macam jumper pon best gak leh pegi mana2 tempat dengan niat jer.. lagi2 la best.. kata la aku nak pg Switzerland.. puuppp.. sampai.. xpayah nak jelous2 ngan en. Hassan tgk gambar die pegi luar negara. X payah pakai duit pon.. tu yang menarik tu..xdla pokai mcm en. Hassan cakapkan tu.. tol x? citer2 macam nie penting tok org2 macam aku n sewaktu dengannya.. yela, kite leh berfantasi seketika.. asik berpijak di bumi nyata jer, kadang2 frust la.. sebab ada banyak benda yang kita wat ada limit.. tapi kalo jadi heroes.. xd limit beb.. hehehehehehe… (dgr la lagu tema heroes (Nidji-shadows). Best giler..

No comments:

Post a Comment